Techno.cz - party - FRESSSH! VS. PLASTIQUE EXTRA
Newsletter techno.cz:
Podporujeme
17.03.
CYBERDISCO
17.03.
WEDNESDAY BOAT
18.03.
AFTERPARTY
18.03.
FROM DNB TO HOUSE
19.03.
BIG DAY - 10 YEARS OF LIQUID
19.03.
DIRTY BDAYZ
19.03.
SNOW&BASS 2010
19.03.
SOUNDCREAM PRES. DA HOOL
19.03.
STUDIO 54 PRESENTS :: CLUB 69
19.03.
THE BEST OF TOUSTER
19.03.
ZODIAC JIN & JANG FACTOR
20.03.
ALLES GUTE: SESSION DE LUXE (VISUAL EDIT)
20.03.
CLUB 69 AFTERPARTY
20.03.
DEEP TECH-HOUSE PARTY
20.03.
EXPECTATION
20.03.
FLOW
20.03.
NOVÁ ALTERNATIVA
20.03.
VIVACITY+
20.03.
WEEKEND - 10TH ANNIVERSARY DYNAMIC LINE
21.03.
AFTERPARTY- 24.03.
CYBERDISCO - 24.03.
MONO - 25.03.
AFTERPARTY - 25.03.
TRANS MUSICALES FESTIVAL - 26.03.
10TH BIRTHDAY LE CLAN - 26.03.
JUST LIKE THAT - 26.03.
PARTY VE STYLU „KURVY A PASÁCI“ - 26.03.
TAKE CONTROL - 26.03.
TRANS MUSICALES FESTIVAL - 27.03.
AFTERPARTY - DJ PIETROS B-DAY - 27.03.
HIGH ON IT! - 27.03.
TECH´O´MATIC - 28.03.
AFTERPARTY
partyinfo
FRESSSH! VS. PLASTIQUE EXTRA
Sat 26.05.2007 | PH+, Plzeň (Plzeňský kraj)
DJs: Tvyks & Vectif (plastique), Diome & Tallboy Slim (fresssh!)
Fresssh! vs. Plastique v plzeňském klubu PH+
Věříme, že v Plzni již není nikdo kdo by neznal FRESSSH!, party která se pravidelně koná v nejlepším plzeňském klubu PH+ a snaží se být stále neokoukaná. Jsme také přesvědčeni o tom, že v celé zemi není žádného milovníka elektroniky, co by neznal party PLASTIQUE, která má svou základnu v legendárním pražském klubu Radost FX a pravidelné zastávky v řadě klubů celé ČR a v sousedním Slovensku.
Ano, Plastique party se za necelé dva roky svého fungování stala opravdovým kultem a přinesla svěží vítr do našich klubů a hájů, a to především díky skvělým residentům a zajímavým hostům, nevyčerpatelné zásobě nápadů a vždy dekadentní atmosféře. Fresssh party ještě nemá takovou tradici, ale ve všech ostatních bodech zdatně drží krok, a to se počítá. Pokud Vás zajímá jak dopadne vzájemné měření sil těchto akcí a jaké asi bude užít si obě party za jednu noc a v jednom klubu, pak máte jedinečnou příležitost, protože FRESSSH! vs. PLASTIQUE proběhne již tento víkend, a to zcela vyjímečně v sobotu 26. května! Jak jinak než v PH+.
Těšit se můžete na nelítostný souboj duchovních otců obou parties. Na straně jedné velmistři stylů electro & nu rave, djs Tvyks a Vectif, které snad není třeba více představovat, protože jejich věhlas je již dávno předchází. A na straně druhé tátové party Fresssh, bojovníci za revoluci v house music, djs Diome a Tallboy Slim, kteří jsou pasováni na černé koně tohoto duelu.
To vše v excelentně osvícených a ozvučených prostorách klubu PH+. V ringu samozřejmě nebudou chybět ani sličné roztleskávačky a průběžné skóre budete moci sledovat díky stylové projekci. Bitva vypukne o 22:00 hodině a pokud si pospíšíte, tak stihnete levnější vstupné.
Přijďte fandit..budete fresssh i plastique!
klub PH+
DISKUSE K ČLÁNKU (80)
Pokud chceš přidat svůj příspěvek, prosím, přihlaš se: [Chci se přihlásit] [Chci se registrovat]
| Klingon 21:39 27 / 09 / 2007 varování !!! Bacha taky na pražské Studio 54. Vládne tam podsvětí! |
| Luky 19:43 24 / 07 / 2007 To Fox Tak za prvé: pokud cokoliv píšeš, kontroluj si to po sobě:-) Za druhé: policie nikomu neměřila hladinu alkoholu:-) Za třetí: opravdu nevím jaky z účastníků party jsi, jelikož to byla téměř "soukromá party" a všichni se tam do jednoho znali:-) |
| Fox 11:21 28 / 06 / 2007 A jeste by mne zajimalo jak muzes vedet ze utekli kdyz ti policajti namerili pres dve promile alkoholu. Asi si dostal malo kdyz jeste budes urazet ze to sou nevzdelanci. Oni maj vsichni s tech co tam byli maturitu tak asi moc nevzdelany nebudou. Co myslis? |
| Fox 20:11 27 / 06 / 2007 MMM Vim co jsem videl a to co ste tam delali byl hnus. Nemam nic proti homosexualite ale tohle bylo i na mne moc a ze uz sem toho zazil dost. Ty security boys jak ty rikas s tema se znam velice dobre protoze ph+ navstevuji skoro porad a diky nim se v klubu rok nic vaznyho nestalo a ze tam vyresili dost problemu za ten rok co tam hlidaly. |
| jirkahxc@seznam.cz 12:28 26 / 06 / 2007 pro foxe chtěl jsem jenom dodat, že jsem jeden z těch buzerantů a požádat tě o kontakt na tebe. myslím, že je lepší si takovéhle věci vyřídit osobně. ale možná máš strach. stejně tak jako tví známí security boys.., kteří jen, co přijela PČR zmizeli.. kdyby se nic nestalo, tak jsou tam první.. oni jsou ti, kteří mají zajišťovat bezpečnost.. (ortodoxní heterosexuální společnost - zvláště pak mužská část - žije v klišé trapného vtipu sprch a mýdla).. nikoho jsme neohrožovali |
| AntiNaziGothGay 17:01 24 / 06 / 2007 To Fox No podle počtu pravopisnejch chyb v tvym příspěvku tipuju, že seš minim. známej těch namakanejch svi*í. |
| Fox 14:32 22 / 06 / 2007 MMM To co je tady napsano + ten clanek to sou fakt picoviny. Bylo tam hodne bitek a ani u jedny se nikdo nepozastavil a ted proto ze to byli kamaradi Dju a navic to byli buzeranti tak je s toho halo. Ja ty vyhazovace znam a nikdy sem s nima problem nemnel. Ba naopak kdyz sem se snima bavil tak to byli normalni lidi. Ty buzici si to zaslouzili byl sem tam a to co tam predvadeli proste humus tak at se nedivi |
| Ani 14:58 07 / 06 / 2007 To je teda hrozni, nechapu co lidem je do toho ze jsou tepli, ze by jim zavidily? Ze za to se vubec nestydi, lidi nejsme zvirata... |
| plk. Jiří komorous 14:56 05 / 06 / 2007 my si to vezmem na starost, jsme stejně vypatlaný gumy jako ochranka ph+...a jiných podobných podniků Celý incident je obrázkem společnosti..bohužel jen se o tom málo píše a mluví..lidé tu stále mají strach ale s čeho s takových omezenců? já sám nevím? jestli jsem si nepodepsal ortel když píši pod tímto jménem? |
| majkl 19:16 04 / 06 / 2007 vyjímečný incident? hele a co dělala profesionální ochranka když tam před dvěma měsícema tři namakaný kokoti do krve zkopali Oriona z PSH, kterej jim tam před tim pobavil stovky lidí? |
| ? 18:11 04 / 06 / 2007 verona Tohle je vazne hrozny,kdyz se chteji porvat a lecit si tim jiste nejaky komplexi,tak at se daji na box,kde to zijeme...nechci odpoved.;-)hruza,ty securitaci by zaslouzili!!! |
| Z-aires 14:56 04 / 06 / 2007 shit security jsou velkým problémem všude. povětšinou náckové co se rádi vyřádí na někom tuhle práci vyhledávají. bohužel málokde mají vyhazovače na urovni. sám jsem před takřka deseti lety dělal party v pražské roxy kde bylo skoro tisíc lidí a místo toho aby security hlídala bezpečnost,tak její takzvaní zaměstnanci pustili přes vstup minimálně sto lidí na naší akci v námi pronajmutém prostoru,když jsme jim to oznámili začli být agresivní a začali napadat lidi na place stylem tumáš pěstí a koukej vypadnout jinak tě tu zlinčujeme. když jsem chytl securiťáka za límec a říkám mu víš kdo tě tu dnes platí málem mě taky zbil. když jsem mu řekl že nedostane zaplaceno tak místo aby mě zbil tak mi vypustil všechny kola u dodávky ubožák. nakonec samozřejmě vše dopadlo ukončením spolupráce s roxy klubem kterým jsem byl nucen po této zkušenosti oznámit že jsou banda amatérů na něco si hrajících,protože security si vesele pokračovala ve spolupráci s tímto klubem. takže jenoduše řečeno toto je problém globální a tohle by si měl každý klub velmi dobře hlídat!!! být majitelem klubu tak ani na moment neváhám dam jim padáka podpořeného žalobou a nazdar!!!!!! |
| hyper 13:28 04 / 06 / 2007 ktera security to byla konkretne? a Janak - ten je za vodou, jeho to urcite nes*re, lidi zapominaj, navic kdo tam nebyl, tak maximalne z x-ty ruky uslysi neco o tom, ze tam zmlatili buzeranty (a ma prachu evidentne dost, takze vzhledem ke stavu nasi policie a justice...) - a ph+ bude mit furt plno... kdo mate nejaky svy stranky, blogy, co ja vim, piste o tom, nenechavejte si to pro sebe |
| hyper 13:21 04 / 06 / 2007 ktera security to byla konkretne? a Janak - ten je za vodou, jeho to urcite nes*re, lidi zapominaj, navic kdo tam nebyl, tak maximalne z x-ty ruky uslysi neco o tom, ze tam zmlatili buzeranty (a ma prachu evidentne dost, takze vzhledem ke stavu nasi policie a justice...) - a ph+ bude mit furt plno... kdo mate nejaky svy stranky, blogy, co ja vim, piste o tom, nenechavejte si to pro sebe |
| piskot 12:49 04 / 06 / 2007 právo Kdo má největší moc v této kauze?Pan Janák.A kdo jediný to může vyřešit?on.Pište jemu a jeho lidem.Vylepte plakáty s tímto incidentem,když se nic nestane.Bojujte za bezpečí za sebe. A jestli se za vás postaví on tak možná nestoupne návštěvnost)stejně je tam beztak plno pořád)ale reklama a renomé PH´bude jen a jen stoupat.Stejně jako i nadále bude moci stoupat EGO Pana Janáka |
| houseboy 10:32 04 / 06 / 2007 no jen ziram z tohodle duvodu uz tam nechodim....zazil jsem jak profackovali nakyho kluka uz ve vchodu..je to buranska zalezitost s mestskym kabatem:-)))))))ten klub.... |
| AntiNaziGothGay 07:15 04 / 06 / 2007 Plzeň už patří náckům? To co se stalo v ph+ už bohužel neni výjimka. Na ulicích si tyhle vymaštěný svi*ě začínaj honit ego. To, kterou ochranku vybírá majitel klubu, svědčí samozřejmě dost i o něm (!!!) - všimněte si, ještě včera na jeho webo. stránkách ani slovo a do "komentářů" pouští jenom pozitivní ohlasy, dochází vám to? Kecy, že najme jinou ochranku (jak tady někdo psal: ochranka má CHRÁNIT NÁVŠTĚVNÍKY) už jsou chabou výmluvou. Za celý incident nese plnou odpovědnost jak majitel klubu, tak samozřejmě bezpečnostní agentura a jejich zaměstnanci, kt. tam brutálně napadli návštěvníky. Kdo to má v hlavě srovnaný, tak bude bojkotovat (= nenavštěvovat a dál posílat info o incidentu) takový kluby. Tak jako by normální člověk nevlez v Plzni do klubu 28, neměl by už vlízt do ph+ (a jak jsem četl, majitel toho vlastní v Plzni dost...). Jestli klukům nabídne fuckt nějaký odškodnění, tak je to doufam neodradí od trestního oznámení na všechny, kt. jsem nahoře jmenoval. A taky doufam, že Policie ČR to nevyhodnotí jenom jako přestupek, jak je jejich dobrym zvykem. |
| hot-x 17:27 03 / 06 / 2007 No co na to říct,koukám s otevřenou hubou a snad poprvé v životě mě něco donutilo poslat reakci na tohle neadrtální chování !! je to jasně vina majitele klubu ! myslím že ochranka se dá vybrat podle toho kdo jí vybírá!! jestli je to nácek,tak se nesmí nikdo divit,a ty dvě hovada vymletý bych nechal uklízet buzerplacy na nadražích ,kreténi ubohý,fakt mě tohle celý pěkně nasralo!!!snad sou kluci v pohodě..a jinak? čekám jen až se něco podpbnýho stane v Akropoli !! tam sou taky pěkný hovada a nikdo s tím nic nedělá :(/ |
| hot 17:26 03 / 06 / 2007 to @ll a ještě něco inteligence vyhazovačů vůbec nesouvisí se vzděláním,neznamená že když ná někdo základku,tak že musí hned někde někoho bezhlavě a bezdůvodně mlátit,myslím že je to o profesionálitě a takovej profesionální vyhazovač je určitě za víc pěnez,než když majitel udělá nábor v posilce podle svalů, ...tak ted sami vidítě,že šetřit na tomhle postu se může dost nevyplatit a jestliže někteří prohlašují,že tohle je nejůpeší místo v Plzni.. ?? :D |
| hot-x 17:13 03 / 06 / 2007 No co na to říct,koukám s otevřenou hubou a snad poprvé v životě mě něco donutilo poslat reakci na tohle neadrtální chování !! je to jasně vina majitele klubu ! myslím že ochranka se dá vybrat podle toho kdo jí vybírá!! jestli je to nácek,tak se nesmí nikdo divit,a ty dvě hovada vymletý bych nechal uklízet buzerplacy na nadražích ,kreténi ubohý,fakt mě tohle celý pěkně nasralo!!!snad sou kluci v pohodě..a jinak? čekám jen až se něco podpbnýho stane v Akropoli !! tam sou taky pěkný hovada a nikdo s tím nic nedělá :(/ |
| Daki 15:16 03 / 06 / 2007 pro Bibi Tak klukum zaplatime kurs boxu:-) |
| Bibi 14:04 03 / 06 / 2007 Kluky znam Kluky znam, ten večer jsem tam s nima mluvila, jsou to strašně milý kluci a bezkonfliktní... stejně tak znam i ty sekuriťáky z ph+. Nedávno napadli jinýho mýho kamaráda a jenom proto že dělá box tak nedopad jako kluci... jsou to idioti a kdo se jim nelíbí po tom jdou... PH+ mám ráda a chodim tam často ale sekuriťáci co tam jsou už mi taky dlouho leží v žaludku... Ono všechno špatný je k něčemu dobrý a věřim tomu že todle už se tam nikdy nestane... a snad to poučí i jiný podniky... |
| !!!!! 14:24 02 / 06 / 2007 nazor ...takovehle veci by se dit nemely...ale deji se a dit se budou /nebanalizuji to, sam uz jsem od ochranky bezduvodne dostal/...jde o to, minimalizovat pravdepodobnost takovych incidentu...zpusob je jasny - zajisteni ochrany podniku profesionaly (ne zakomplexovanymi nezralymi osobnostmi)....a v tom je nejvetsi problem..to se nedeje!!!...kazdemu majiteli klubu, kteremu zalezi na vseobecne kvalite klubu a tudiz i na jeho navstevnosti musi dojit, ze ochranka ma ochranovat navstevniky!!!, prispiva k image klubu a ovlivnuje atmosferu v nem....a tomuhle faktu se prizpusobit...nebo ho to v dusledku poskodi....durazne pripomenout mu to vsak musi hlavne navstevnici podniku...at uz primo stiznosti na ochranku nebo tim, ze do podniku prestanou chodit az do zlepseni situace...tomu ale musi predchazet vseobecne odsouzeni incidentu...a jak vidim, to se deje....a to je dobre!!! |
| xray 13:49 02 / 06 / 2007 bojkot klubu naprosto nechapu jak nekdo po precteni tohohle clanku jeste muze klub navstivit! ze majitel pochybyl a vybral spatnou security agenturu? priste jiste urcite vybere lepsi. Priste tam proste neprijit. A nebo chodit jen tam, kde se clovek muze v klidu bavit bez ochranky. |
| ccvvrgv 13:03 02 / 06 / 2007 sbs jebal pes:)) |
| Nesouhlasimstim 11:14 02 / 06 / 2007 Curaci no.....buzeranti.....i kdyby byli teply a cerny k tomu tak je nemaj mlatit....buzeranti....nejenom ze nekomu znicej ksicht ale takhle znicej i celou party.......buzeranti no.....co an to rict... |
| PETR 21:43 01 / 06 / 2007 tak to jsem nikde nezazil, dtrasne to tohoto klubu již nejdu!!! |
| majkl 20:10 01 / 06 / 2007 Další Řešení Pokud máte rádi taneční muziku,tak během krátké doby bude otevřen nový klub v Železné rudě!!! |
| Lukas 18:23 01 / 06 / 2007 No ja zase slysel storku..jak hned u vchodu propleskli kluka co byl sice opilej, ale nebyl drzej a nijak neobtezoval..... |
| Marek 18:06 01 / 06 / 2007 makáči v PH Já se vám přiznám, že jsem jen očekával kdy k něčemu podobnýmu v PH+ dojde, protože se mi stal s ochrankou klubu už taky jeden incident. Při oslovení slečny, která tam byl s kámoškou ke mě dorazila ochranka a s hláškami typu "máš problém" do mě začala strkat a vyhrožovat. Byl sem hodně překvapenej, protože jsem byl střízlivý a holčinu jsem rozhodně neobtěžoval, protože nás ochranka defakto vyrušila. Tak jsem si holek chvíli nevšímal a pařil jsem dál a po nějaký době sem zjistil že ta kámoška co tam s ní byla patřila prostě jednomu ze security. Opravdu profesionální přístup. Musim uznat, že jsou ale celkem sehraný, během chvilky se dotyčnej domluvil s celou bandou aby mi měli pořádně na očích. |
| daki 17:36 01 / 06 / 2007 Da moon no je treba lepe vybirat sekuritaky! |
| Martin Da Moon 17:34 01 / 06 / 2007 to Daki chápu, že je to hnus, sám jsem byl před lety ve Varské Propagandě napaden bezdůvodně ochrankou, takže Ti rozumým. Tohle se prostě nesmí dít!!!!! Jinak to byla Roxy-free mondays, ale to už je nějaký pátek.. ale to je fuk.. doufám jen, že se vše vyřeší a budeme se nadále moci bezstarostně bavit |
| Daki 16:37 01 / 06 / 2007 da moon ja pevne doufam,ze uz se to nebude opakovat..byl jsem u toho....jinak to myslim nebyla Roxy ale Mecca..ale to je jedno...... |
| leclerc 16:11 01 / 06 / 2007 hmmm.. docela slušná přehlídka plzeňský scény tady v těch reakcích, tak si taky musím přihodit, jelikož se cítím být její součástí ;-) v první řadě chci říct, že to neni o tom, kdo má co na triku (pokud někdo kritizuje ty, co chodí ve značkách, jedná úplně stejně jako ti, kterým se nelíbí kytičky, puntíky, šminky, jiná orientace, jiná barva pleti, apod.), jde o to, aby se návštěvníci klubu cítili bezpečně, jelikož se přišli bavit a nic neřešit (věřim, že to tak maj i "ti značkoví" - prostě se baví a je jim jedno, že mám na triku jinej nápis než oni nebo vůbec žádnej) v druhé řadě velice kladně hodnotim, že molczik zmínil ve výčtu jiných klubů též skybar, který je sice menší, ale v podobném stylu jako ph+ a má též stejného majitele..;-) na závěr chci jen říct, že jsem tam u toho byl a v první chvíli jsem vůbec netušil, co se děje, jelikož jsem nezpozoroval sebemenší důvod, aby ochranka zasáhla... a pokud vedení klubu problém vyřeší (čemuž zatím vše nasvědčuje), nevím, proč jej zavrhovat.. |
| Martin Da Moon 15:17 01 / 06 / 2007 to Daki ....myslíš, že si podnik dovolý další podobný incident??? Myslím, že určitě ne a pokud ano, tak nejen já na něj zavrhnu.. To je jako když se někdo pobodal v Roxy, taky jsem to nezavrhl, ale chodím tam moooc rád |
| Daki 14:18 01 / 06 / 2007 Jasne, jak rika Martin Da Moon,pojdme se pobavit tam kde dostaneme na drzku. Diky,ale to ukazu, ze se umim bavit i v jinem podniku beze strachu:-) |
| Martin Da Moon 14:00 01 / 06 / 2007 ........... Co se stalo osudnou sobotu je určitě velký průser pro všechny, jak poškozené, tak vyníky. To že se v agentuře najdou idioti, podle mě podnik, co si ji najmul nemůže. Nelze každého jedince prověřovat zvlášť, ale faktem je, že veškerou odpovědnost by měla nést agentura, která se podle smlouvy má start o pořádek a klid v prostorách. Jinak co se tady týče výroků, jak je PH+ nejlepší, nebo není je asi především na lidech, co klub navštěvují, ale podle návštěvnosti a velice pestrého a kvalitního progamu lze tušit, že jde o špičku v Plzni a je jedno, jestli má někdo triko Replay, Diesel nebo benzín. Byla by škoda tento podnik zavrhnout pro jeden incident, naopak ukažte, že se umíte bavit!!!!!! |
| Daki 13:47 01 / 06 / 2007 tak si to tady tak ctu..a myslim, ze to panove security dost prehnali,ale co muzeme ocekavat od blbu ktery maji nedokonceny zakladni vzdelani......kdyby cetli AHA tak uz maji alespon maturitu:-) |
| dodgy 12:55 01 / 06 / 2007 molczik promin, ale o tomhle ta debata vazne neni ... |
| dodgy 12:44 01 / 06 / 2007 molczik promin, ale o tomhle ta debata vazne neni ... |
| molczik 12:18 01 / 06 / 2007 dodgy Ripley, Inspiral, Neutral, Granit, Alfa, Skybar,.. tam všude se dějí super akce. Přijď se občas mrknout... |
| dodgy 12:05 01 / 06 / 2007 molczik nechapu co ti prijde na mem "vyroku" dezinformujiciho. S tim, ze se v Plzni neda zajit na dance music jinam jsem mel samozrejme na mysli klubove prostredi. Ja se alespon snazim podporit klub ktery mam rad, misto toho abych se "vozil" na jejich problemech - viz tve reakce jinde :) a konec OT |
| dodgy 12:02 01 / 06 / 2007 molczik nechapu co ti prijde na mem "vyroku" dezinformujiciho. S tim, ze se v Plzni neda zajit na dance music jinam jsem mel samozrejme na mysli klubove prostredi. Ja se alespon snazim podporit klub ktery mam rad, misto toho abych se "vozil" na jejich problemech - viz tve reakce jinde :) a konec OT |
| dodgy 11:58 01 / 06 / 2007 molczik nechapu co ti prijde na mem "vyroku" dezinformujiciho. S tim, ze se v Plzni neda zajit na dance music jinam jsem mel samozrejme na mysli klubove prostredi. Ja se alespon snazim podporit klub ktery mam rad, misto toho abych se "vozil" na jejich problemech - viz tve reakce jinde :) a konec OT |
| molczik 11:42 01 / 06 / 2007 dodgy Tvoje desinformující výroky jsou přesně to, co té naší "regionální taneční (klubové) scéně" škodí nejvíc. Nechápu tě!!! Za dobrou taneční muzikou se v Plzni samozřejmě dá chodit i na jiná místa, a to jak na větší party, tak do klubů. Ale na druhou stranu chápu, že štamgasti PHčka tvého typu si holt furt pojedou tu svou. |
| Matee 11:33 01 / 06 / 2007 no teda ... A je to v háji, po tomhle už o Plastique v PHčku ani nezakopnem. Podělali si to pánové z Janák Bros teda pekelně. A to jsem měl o PHčku hoodně dobrý mínění. Teď už ne... |
| Matee 11:31 01 / 06 / 2007 no teda ... A je to v háji, po tomhle už o Plastique v PHčku ani nezakopnem. Podělali si to pánové z Janák Bros teda pekelně. A to jsem měl o PHčku hoodně dobrý mínění. Teď už ne... |
| Lukas 11:30 01 / 06 / 2007 ...... Ano...co se pokusit najit nejakou normalni agneturu spolecne! |
| _dodgy_ 10:39 01 / 06 / 2007 sam jsem v PH+ s ochrankou nemel NIKDY problem, vetsinou ji ani krome vstupni kontroly moc neregistruju, o to vic me sobotni incident prekvapil ... z FRESSSH vs. Plastique jsem odesel okolo druhe ranni, kdy nic nenasvedcovalo tomu, co se tam pak udalo ... nicmene verim, ze se s tim management PH+ vyporada s profesionalitou sobe vlastni a klub pojede bez problemu dal a pozici toho nejlepsiho v ZC si urcite udrzi i nadale - za tanecni muzikou se totiz v Plzni jinam chodit neda |
| patex 23:17 31 / 05 / 2007 to jediný na co maj vyhazovači právo je vyvézt někoho z klubu.. je mi z toho zle co se stalo |
| patex 23:16 31 / 05 / 2007 to jediný na co maj vyhazovači právo je vyvézt někoho z klubu.. je mi z toho zle co se stalo |
| pytrs 21:56 31 / 05 / 2007 overeni Jakoze ochranka ma byt proverena prevazne majitelem klubu, ikdyz je to externi pracovnik... Vim ze hodne ochranek zamestnává labilní jedince, kteří vyvolávají problemý v hospodách.. natož v klubu.. TAkovem sekuritákum bych nejradsi robil hubu.. bohuzel na to nemám postavu... ale s chutí bych si je vychutnal.. jinac byt klukama tak zazaluju spolecnost na ublizeni na zdravi a doporucuju jim nazbirat kontakty od vsech co tam byly... |
| Luboš 21:37 31 / 05 / 2007 namakaný borci? Nemůžu jinak než souhlasit, že to co se stalo v PH+ není v pořádku a že to je odrazem nízké úrovně sekuriťáků... o tom žádná. Co ale musím poopravit je, že v PH+ tuto funkci nezastávali žádní namakanci. Po několika pokusech s partičkami kluků z posilky se na postu ochanky objevilo několik profesionálních agentur. Bohužel ani ta poslední nebyla dost profesionální na to aby si poradila s nelehkým úkolem jako je střežení bezpečí návštěvníků tohoto klubu. Pokud někdo z vás, kdo se zabýváte touto tematikou, ( Molczik se například zdá být tím pravým, podle aktivity kterou vyvíjí komentováním incidentu všude kde to jde:) můžete pomoci s hledáním opravdu kvalitní firmy, použijte kontakt na stránkách klubu www.janakbros.cz Za použitelný tip předem děkuji. |
| Luboš 21:35 31 / 05 / 2007 namakaný borci? Nemůžu jinak než souhlasit, že to co se stalo v PH+ není v pořádku a že to je odrazem nízké úrovně sekuriťáků... o tom žádná. Co ale musím poopravit je, že v PH+ tuto funkci nezastávali žádní namakanci. Po několika pokusech s partičkami kluků z posilky se na postu ochanky objevilo několik profesionálních agentur. Bohužel ani ta poslední nebyla dost profesionální na to aby si poradila s nelehkým úkolem jako je střežení bezpečí návštěvníků tohoto klubu. Pokud někdo z vás, kdo se zabýváte touto tematikou, ( Molczik se například zdá být tím pravým, podle aktivity kterou vyvíjí komentováním incidentu všude kde to jde:) můžete pomoci s hledáním opravdu kvalitní firmy, použijte kontakt na stránkách klubu www.janakbros.cz Za použitelný tip předem děkuji. |
| DanielPanek 21:25 31 / 05 / 2007 no pěkný.... Security nejsou vsude stejni, problem je ze pokud je nekdo v takoveto rade a jsou najati od agentur ktere jen hledaji mlaticky aby nekde hlidali je ubozarna. Klub by si mel na misto odskodneni po incidentu ( coz je spravne ) radeji zaridit agenturu, ktera nerozlisuje barvu pleti, nabozenske vyznani nebo sexualni orientaci, ale to co se v tu chvili v klubu deje a zasahla tam kde je potreba. Pomoct lidem a ne je omezovat a schazovat ba i navic rezat az do krve. Vyvest ven z klubu tod vse bez facek a nakladacky a uz vubec ne za sexualni orientaci, ale za to ze ten dotycny delal v klubu bordel nebo obtezoval lidi kolem. |
| dan 21:11 31 / 05 / 2007 Každý sekurity na hovno? To je blbost, já sám občas mívám se sekuriťákama výstup (mojí blbostí) a třeba BSP Security jsou naprosto OK a korektní i když jsem na sračky. Nedá se to házet do jednoho pytle a hlavně je dobře, že se to řeší a že takováhle kauza vyvolá reakci od majiteloe klubu. za to má respect, že se k tomu postavil férově. A PHčko je podlě mě nejlepší plzeňský klub... |
| pistolero 20:26 31 / 05 / 2007 hmmm, snad radsi no comment :((( |
| marek 20:26 31 / 05 / 2007 cesi cesi co tady vlastne resite? stane se ze nekdo dostane to je dneska normalni a nevim co je na tom tak divneho chteli jste kapitalisty tak je mate a mate tu rumuny polaky bulhary a vsechny ty kostata a uz se jich nikdy nezbavite a muzete si za to vsichni mate prece demokracii ne pekny co ale byl jsem ve svete v par zemich a je to jine nez u nas nikdo tam nic neresi a policie tam neco znamena a nema to na haku a podniky jspu tam lepsi a kultura a hudba parada tak nevim jedna mlaticka a jste z toho hned vedle chteli jste to fet techno atd a mate porad jen hovno a tady stejne nic nevyresite uz se to stalo a vratit to nejde a je lepsi se nad tim zamyslt a delat stim neco a neresit to tu na netu kde se stejne nic nezmeni co na to? |
| lukas 19:48 31 / 05 / 2007 ..... jasny, at vymlati securitaci vsechny cernochy,armence,gaye a lesbicky, lidi "pestře" oblečený.....uvidime kolik navstevniku v klubu zustane.........na takovyhle akce je jedno jestli vymeni jednu security agenturu za druhou..jelikoz vsechno je to banda buranu a nevzdelancu...spis je lepsi priplatit si za lidi kvalitne proskoleny,ktery maji alespon maturitu a maj alespon trochu prehled o navstevnicich klubu....pak mozna nedojde v jejich dutych hlavach ke zkratu a nezacnou mlatit navstevniky klubu.... |
| majkl 18:54 31 / 05 / 2007 stejna zkusenost Už je to nějakou dobu,co hraju po klubech a málokdy sem se setkal s opravdu profesionálním přístupem ochranky,v procentuálně tak 80% jsou naprostí vymatlanci,kteří se rádi poperou a záměrně vyhledávaji konflikty se zákazníky.Stalo se vám někdy že ste omylem narazili či zavadili o ochranku a on se vám s úsměvem omluvil,jako to bývy pri tanci na parketě,kde je zhruba stejná koncentrace lidí jako u vstupu?Asi ne co.Při vstupu je neprosto normalní poslouchat blbé připomínky na vzhled,oblečení doprovod či momentální rozpoložení.Nejlepší bude,když se majitelé,provozní začnou více zajímat o spokojenost zákazníků a dávat si věší pozor při vybírání ochranky a častejší pozorování chování ochranky a případné přípomínky zavčasu řešit.Jestliže bude ze strany vedení laxní přístup,jak sem se již hodněkrat setkal a nejednalo se jen o ochranku ,ale i případné nutné opravy aparátu a změny, bude stejná situace přetrvávat a abych se vyjádřil k problému,bude opravdu nutné podat tresní oznámení,ale ne jen na účasníky,ale i majitele prostoru,který má akci na starosti a je tudíž zřizovatelem(organizátorem) akce.Snad se potom začne něco dít a v ochrance nenajdeme jen bitkaře z ulice,ale i profesionály,jak už to mělo byt dávno.Zkuste někdy zajít v Itálii,Británii,Švícarsku zajít do podniku,jen pro srovnání,tak je to na nesrovnatelně lepší úrovni ,než u nás. |
| troll 64 16:50 31 / 05 / 2007 10 rad jak delat v Cr kvalitniho ochrankare 1)zamerne hlasite a vulgarne komentuji uz pri vstupu vzhled,stav,a orientaci navstevniku. 2)podezrele osoby prohledavam,nalezeny alkohol a drogy se daji bud zkonzumovat nebo vyhodne prodat,to same plati,kdyz uvidite konzumovat navstenika - hlavne tzv.joint 3)pokud se mi libi nejaka slecna ,vyzaduji tel. cislo a obtezuji ji,i kdyz ma pritele,kamaradi jiste radi vypomohou,kdyby "mel te zmetek nejaky hemzy" nebo se ji vylozene zastaval 4)par panaku pred sluzbou i behem ni a nejaka ta hadka dovedou pekne nabudit :) 5)panem klubu je securitak ,tak at se ty smazky co sem leou podle toho chovaj - je dobre nekoho domlatit jen tak pro vystrahu - idealne nekoho kdo je sam,v podnapilem stavu a otoceny zady! 6)pokud se nekomu z navstevniku udela spatne jako prvni pomoc ho dokopejte a vyhodte na ulici - ten dobytek uz se o sebe nejak postara 7)davy znamych se pousti zasadne zadarmo - beztak ta sketa majitel malo plati 8)kdyz se vam nekdo nelibi a je na guest listu, schvalne delejte ,ze tam neni .on bude mit problemy a vy se pobavite 9)budte otraveni a neprijemni,kdykoliv po vas nekdo bude neco pozadovat - zadosti bude ubyvat az ustanou uplne a vy budete mit klid na praci 10)pokud jste to trochu prehnali s ochranou a nejaky blb ma z toho zlomeny nos a otres mozku - stujte s kolegy pevne pri sobe - kazdy vam uveri,ze ten opilec/fetak spadl sam na schodech a i kdyby ne nejak to casem vysumi.dulezite je stat si za svym jako spravny chlap!!! |
| anife 15:53 31 / 05 / 2007 trička:-) Pánové, opravte mne, zda se mýlím, leč diskuze se týká jiného tématu...nebo jsou snad hlavním topikem trička Replay?:-)Ale na druhou stranu...pifko je domluvený, tak co:-)Sraz? PH+ nebo Spiré?:-))) |
| molczik 15:15 31 / 05 / 2007 diome OK. Konec OT. To pifko beru. ;-) |
| diome 15:09 31 / 05 / 2007 molczik ale i ty skatulkujes..nechodis tam, protoze tam chodi lidi co nosi tricka od Replay (jestli je tam takovych 20%, tak je to hodne) a mas pocit, ze na tebe divne koukaj.. ale to uz je trosku komedie a mne je blby se tady smat..takze to s tebou rad proberu nekdy v klidu u pifka..volbu podniku necham na tobe..jak jsem psal..ja to neresim :| |
| molczik 14:56 31 / 05 / 2007 diome S tím se nedá než souhlasit. Proto se místa, kde se takto škatulkuje, snažím nenavštěvovat. A řekl bych, že v PH+ to ta ochranka s tim škatulkováním teda pekelně přehnala. |
| diome 14:48 31 / 05 / 2007 2 molczik je to uplne OT, ale i tak ti odpovim a necekam odpoved, protoze tohle je diskuze o necem uplne jinem.. ja uz tohle davno neresim..nekde na tebe koukaji skrz prsty jen proto, ze na sobe nemas nic od Replay a jinde zase proto, ze nemas dready a kérku Boba Marleyho.. tohle skatulkovani smrdi! |
| molczik 14:40 31 / 05 / 2007 diome OT: Určitě jsou tyhle věci o názoru a vkusu (proti gustu žádnej dišputát) ale já osobně jsem se v PH+ nikdy necítil jako v klubu, spíš jak na předražené diskotéce, kde z tebe frajera dělají džíny Replay a tričko od Armaniho. Ale možná jsem jen z jiného těsta a nebo jsem měl na akce v PH+ prostě vždycky smůlu. (no offense) |
| Jan S 14:26 31 / 05 / 2007 k Djs stix:Ahoj,ale dje okamzite prestali hrat!!!A pomahali s vyrovnanim akce. |
| Jan S 14:25 31 / 05 / 2007 k Djs stix:Ahoj,ale dje okamzite prestali hrat!!!A pomahali s vyrovnanim akce. |
| diome 14:18 31 / 05 / 2007 2 stix v podstate s tebou souhlasim..jen ten konec jsi malinko prehnal.. uz jsem nebyl v klubu, kdyz doslo k tomuto incidentu..ale co vim tak djs udelali presne to co by jsi udelal ty..tzn. zvedli raminko a sli pryc, s tim, ze do toho klubu se jiz nikdy nevrati.. ja byt v te chvili jeste na miste, tak udelam to same (odejdu), ale do toho klubu se vratim, protoze vim jak to tam chodi a vim, ze v PH+ podobnou vec jiz nikdy nedopusti..pokud vim, tak jiz ted se intezivne hleda nova a opravdu profesionalni bezpecnosti sluzba, bez kterych to dneska v klubech, kam behem vikendu zabloudi vic jak 1000 lidi proste nejde, a to je presne pripad PH+ a řady jinych klubu v ČR.. i pres tento incident je pro mne PH+ nejlepsi klub v Plzni, a to v mnoha ohledech.. moc rad si prectu dalsi prispevky do diskuze, ale prosim bez prekrucovani a přisolování tipu "prachy jsou prachy" |
| Jan S 14:17 31 / 05 / 2007 k Djs stix:Ahoj,ale dje okamzite prestali hrat!!!A pomahali s vyrovnanim akce. |
| Jan S 14:15 31 / 05 / 2007 k Djs stix:Ahoj,ale dje okamzite prestali hrat!!!A pomahali s vyrovnanim akce. |
| m 14:06 31 / 05 / 2007 stix clovece, nie si trosku mimo? co ako mali ti ludia robit? to ako sa mali pobit s nejakymi ukrajincami? co by asi z toho bolo?...ze ako hromadna bitka na party a steroidi by tam boli akoze to chceli dat doporiadku? a co dj? akoze hral dalej a pritom ukoncil produkciu? apropo prachy, image, drogy, zavist, stihy, tie na scene su od nepamati - to ma ale s nasilim na parkete pramalo spolocne. |
| stix (audioquatro chomutov) 13:55 31 / 05 / 2007 ostuda Ty vole normalně nějak nevěřim tomu článku,teda spíš se mi nechce uvěřit.Je to ostuda pro klub, pro plzeň..je to ostuda pro nás pro všechny...připomělo mi to nedávný incident v moskvě, kdy se v televizních novinách sledoval jak rubali demonstranty z řad gayu. Prostě tohle chování nechápu....co se týče mě jsem 100pro hetero ale kurva ty vole.....tahle scena prece je o pohodě o lasce o emocích...do tedka sem tomu veřil že u nás by se nic takovýho stát nemohlo. Uvažuju normálně o podání trestního oznámení na agenturu resp. na zaměstnance agentury, kteří se toho účastnili....lidský práva sou nedotknutelný a když budem jenom přihlížet, kroutit hlavou a říkat že to neni možný....tak se nic nezmění...přece nas to nemůže nechat v klidu kurva...nedovedu si představit že by mě někdo zrubal proto že někoho miluju a je mi s nim dobře....je to pro mě nepochopitelný jako pro tyhle kluky...SVOBODA...za tu by se měli lidi bít...lidi co byli na tý akci sou ještě horší než ti "bouchači" protože podle mě je horší tomuhle "zlu" přihlížet než ho páchat. A DJs?...ja osobně hraju tak rok a vim...že bych zvedl raminko z grama a šel do prdele...ale prachy sou prachy no...každej jede za sebe a na sebe...o tom je dnešní česká scena...prachy, image, .drogy,závist,stihy...jeden velkej nádor naší techno scény....chtělo by to lidi zamyslet se...ne nad duhýma ale nad sebou...peace Stix TrafiCC |
| stix (audioquatro chomutov) 13:44 31 / 05 / 2007 ostuda Ty vole normalně nějak nevěřim tomu článku,teda spíš se mi nechce uvěřit.Je to ostuda pro klub, pro plzeň..je to ostuda pro nás pro všechny...připomělo mi to nedávný incident v moskvě, kdy se v televizních novinách sledoval jak rubali demonstranty z řad gayu. Prostě tohle chování nechápu....co se týče mě jsem 100pro hetero ale kurva ty vole.....tahle scena prece je o pohodě o lasce o emocích...do tedka sem tomu veřil že u nás by se nic takovýho stát nemohlo. Uvažuju normálně o podání trestního oznámení na agenturu resp. na zaměstnance agentury, kteří se toho účastnili....lidský práva sou nedotknutelný a když budem jenom přihlížet, kroutit hlavou a říkat že to neni možný....tak se nic nezmění...přece nas to nemůže nechat v klidu kurva...nedovedu si představit že by mě někdo zrubal proto že někoho miluju a je mi s nim dobře....je to pro mě nepochopitelný jako pro tyhle kluky...SVOBODA...za tu by se měli lidi bít...lidi co byli na tý akci sou ještě horší než ti "bouchači" protože podle mě je horší tomuhle "zlu" přihlížet než ho páchat. A DJs?...ja osobně hraju tak rok a vim...že bych zvedl raminko z grama a šel do prdele...ale prachy sou prachy no...každej jede za sebe a na sebe...o tom je dnešní česká scena...prachy, image, .drogy,závist,stihy...jeden velkej nádor naší techno scény....chtělo by to lidi zamyslet se...ne nad duhýma ale nad sebou...peace Stix TrafiCC |
| stix (audioquatro chomutov) 13:41 31 / 05 / 2007 ostuda Ty vole normalně nějak nevěřim tomu článku,teda spíš se mi nechce uvěřit.Je to ostuda pro klub, pro plzeň..je to ostuda pro nás pro všechny...připomělo mi to nedávný incident v moskvě, kdy se v televizních novinách sledoval jak rubali demonstranty z řad gayu. Prostě tohle chování nechápu....co se týče mě jsem 100pro hetero ale kurva ty vole.....tahle scena prece je o pohodě o lasce o emocích...do tedka sem tomu veřil že u nás by se nic takovýho stát nemohlo. Uvažuju normálně o podání trestního oznámení na agenturu resp. na zaměstnance agentury, kteří se toho účastnili....lidský práva sou nedotknutelný a když budem jenom přihlížet, kroutit hlavou a říkat že to neni možný....tak se nic nezmění...přece nas to nemůže nechat v klidu kurva...nedovedu si představit že by mě někdo zrubal proto že někoho miluju a je mi s nim dobře....je to pro mě nepochopitelný jako pro tyhle kluky...SVOBODA...za tu by se měli lidi bít...lidi co byli na tý akci sou ještě horší než ti "bouchači" protože podle mě je horší tomuhle "zlu" přihlížet než ho páchat. A DJs?...ja osobně hraju tak rok a vim...že bych zvedl raminko z grama a šel do prdele...ale prachy sou prachy no...každej jede za sebe a na sebe...o tom je dnešní česká scena...prachy, image, .drogy,závist,stihy...jeden velkej nádor naší techno scény....chtělo by to lidi zamyslet se...ne nad duhýma ale nad sebou...peace Stix TrafiCC |
| Dj Wobr 13:24 31 / 05 / 2007 sypec Jako to je nechutný tohle!! Namakaný vymaštěný idioti, nadržený na bitku, to jsou dnešní security. Za svojí orientaci někoho zmlátit, to sme tady stolet za opicema nebo co??? Hnuss!!! |
| wwera 13:15 31 / 05 / 2007 jj ja tam byla no a fakt mazec |
| technoman 12:59 31 / 05 / 2007 ! Takovy dutohlavove (security) nemaji na takovejch akcich co delat!!! |
| architekt 12:49 31 / 05 / 2007 !!! tak to je sila |
! Techno.cz neodpovídá za obsah dodaných informací a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Za správnost a bezchybnost obsahu a plnění autorských práv zopovídá v plné šíři zadavatel. Server Techno.cz si vyhrazuje právo obdržené informace editovat či vůbec nezveřejnit bez udání důvodů.
©1997-2010 Techno.cz, ISSN 1213-7529 | RSS
