FORUM

Celkem 947 diskusních skupin, 120064 příspěvků

Hledaný text:

Nové Techno.cz - jak se vám líbí?

Tak co na to říkáte? :)

MHD
MHD

Vložit příspěvek

captcha

smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile

souhlasím s pravidly diskuzního fóra na Techno.cz

Danii
19:44 / 14.09.2011 odkaz na příspěvek

Danii

no je to tu pekne dodrbane...

blaster to tu ma porad na starost? :))

katerinka.ernest@seznam.cz
23:01 / 21.06.2011 odkaz na příspěvek

katerinka.ernest@seznam.cz

je to sileny!!!!!!!!!!!!!! clovek nemuze pridat fotky a zmenit vubec nic!!!!!!!!!!!

smilesmilesmile

maec
00:00 / 29.11.2010 odkaz na příspěvek

maec

ok, tak kedy bude mozne pre admina mazat prispevky vo fore, uz je to dlho, a stale to nefunguje...

dan
08:32 / 07.11.2010 odkaz na příspěvek

dan

Ahoj, o problému s fóry (mizející příspěvky atd) víme, řešíme. Poštu zprovozníme v druhém sledu, omlouváme se za problémy Smile

pmbenz
15:37 / 05.11.2010 odkaz na příspěvek

pmbenz

mám tu problém, nejde mi nikomu poslat pošta

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server Techno.cz neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Techno.cz si vyhrazuje právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky, obsahující zejména urážky, vulgarismy, rasismus či nežádoucí reklamu.

Partnerské linky: vstupenky na party - festivaly 2013 - změna zdravotní pojišťovny - výzkum úvěrového trhu