CLANEK

Brazil Runnner´s Flashback: Mike Väth

Na 22.3. 2013 jsem se již dlouho v předstihu velmi těšil. Nejen proto, že se osobně setkám s mladším bratrem velkého papa Vätha Mikem, ale navíc si po jeho boku zahraji poprvé v klubu Touster pod svým alter egem Callboy. A to vše na mé oblíbené klubovce Minimal People. Pojďte se mnou zavzpomínat na dnes již legendární prostor v pražské Libni a na den strávený s rodákem z Frankfurtu - Mikem Väthem.

S promotérem Montym alias Karlem Pražákem již také spolupracuji téměř pravidelně. Když jsme domlouvali running na tuto akci, navíc mi nabídl možnost si na akci i zahrát, což se poslední dobou stává mou další velkou vášní. S radostí jsem přijal a těšil se na soudný den jako malé dítě. Dne 22.3. kolem 15:00 máme s Montym sraz na Pavláku a společně vyrážíme na Letiště Václava Havla s dostatečnou časovou rezervou. Speciál Lufthansy ze švýcarského Curychu dosedá jak jinak než včas a my se kolem 16:30 vítáme v příletové hale s Mikem.

Monty + Mike Väth

Nevím, jak to napsat, ale s týpkem jako je Mike, jsem se v podstatě za svou "kariéru" runnera ještě nesetkal. Po 10 minutách nám bylo jasné, že si budeme maximálně rozumět a že to bude opravdu mega večírek. Hned po cestě z letiště se Mike ptá na chapadýlko, kterým by si rád zpříjemnil odpoledne. :) Vše má svůj čas a první cesta směřuje do jeho hotelu, kde probíhá ubytování.

Mike Väth

Mikovi potom navrhuji, že můžeme Montyho vysadit, zajet k nám domů, tam trošku probrat život a potom opět s Montym a Tokátkem absolvovat společnou večeři. Mike s nadšením svoluje a tak vyrážíme směr Nusle. Na Ípáku vysazujeme Montyho, zastavujeme u Větví ve večerce a kupujeme nějaké plzně, kterých se Mike stále dožaduje, a velké papírky... U nás doma probíráme tracky a nadcházející večer. Mike je opravdu super týpek, otevřený, přátelský, vysvětluje, proč žije ve Švýcarsku, povídá o své rodině, práci a akcích. Vypráví, že dělal několik let kreativního ředitele v nadnárodní reklamce v Mexiku, jak procestoval svět, spoustu vtipných historek. Momentka z naší kuchyně.

Kolem 19:30 ukončujeme seanci a pakujeme se ven. Mika vysazuji znova u jeho hotelu, kde si bere hodinku pro sebe a mizí ve výtahu. Já v mezičase nakládám Montyho, před Tousterem mistra Tokátka a za chvíli už opět celá parta parkujeme u restaurace Grosetto Marina vedle Rudolfina. Ačkoliv ostatní pražská Grosetta mám sjetá za ty roky všechna, zde jsem poprvé a jsem nadšený. Super restaurace na zrenovované lodi s výhledem na Pražský hrad, pecka! Usedáme k rezervovanému stolu a vybíráme z bohaté nabídky.

Monty + Mike Väth + Tokátko

Objednávka hotova, čekání na jídlo si krátíme diskuzí na téma mezinárodní taneční scéna, osobní zkušenosti s určitými umělci a podobně...

Monty + Mike Väth

Mike je veselý chlapík a stále dělá různé opičky!

Mike Väth

Společně si jdeme zakouřit na přední palubu, kde je krásný výhled na Hrad.

Konečně nesou jídlo, které je opravdu výborné. Mike si dává předkrm, steak z mladého býka a dokonce i zákusek z Mascarpone, tak mu u nás chutná... :)

Panuje velmi dobrá nálada...

Monty + Mike Väth

Při odchodu ještě jedna nezapomenutelná, co Monty? :)

Mike Väth + Monty

Přijíždíme do Tousteru, dáváme věci do šatny a já odbíhám na 22:30 rozjet svůj setík.

Mike Väth

Klubík je zatím téměř prázdný, takže když pouštím první track (mimochodem ze stáje Drumcode), tancuje zde pouze Mike. To mi ale vůbec nevadí. Kdo může říct, že na něj tančil pouze Väth, že... :) Dohrávám a mejdan pokračuje v klasických kolejích. Všichni se baví, ruce nahoře. Mike je stále obletován novými přáteli. Pije se, tančí a tak. :) Je to opět party hard, Tokátko z toho odpadává...

Tokátko

Kolem páté jedu domů, Monty s přáteli ještě berou Mika na after party k němu domů, kde ho ve 13:00 nabírám. Neříkám nic. :) Otočka na hotelu, sprcha a letiště!

Mike Väth

Hustý mejdánek s tímhle pánem. Těším se na další setkání!